Doradźcie jakie niedrogie głośniki do PC 5.1 lub 4.1

Autor: Noise (noise_at_kki.net.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 21:39:21 MET DST

Sorki ale mało się znam. Chce kupić głośniki do 400 zł. Teraz mam Altusy 80W
wiec tylko zwykłe stereo. Sprzet ma służyć właściwie tylko do oglądania
DivX. Mój pokuj jest mały wiec nie chce kupować jakiś wypasów.
Jakie byście doradzili głośniki 5.1 lub 4.1?
Myślałem o 2 firmach Creative i Media-Tech
(http://www.pclab.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=566&m
ode=nested&order=0&thold=0)
Mam kartę SoundBlaster Live 1024 czyli pewnie wykorzystam tylko 4.1 ale czy
mogę jakoś podłączyć do niej 5.1? Co starce? Czy różnica w dźwięku 5.1 a 4.1
jest duża?
Jeżeli będzie warto to zmienię kartę na SB Live 5.1
Czy duzo jest filmow z ac3? Jak sprawdzic czy film jest ac3?

Gdzie znajdę jakieś testy lub porównania?

robert_at_konin.lm.pl