Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 21:27:06 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol"...

> Tu się nie zgodzę: laboratoria AMD wcale złe nie są, AMD
> jako pierwsze wdrożyło technologię warstw miedzianych,
> dysponuje też najnowocześniejszą w tej chwili fabryką
> układów scalonych (Drezno). Intel zdecydowanie ma nato-
> miast większe nakłady na badania i to też przynosi
> rezultaty pozytywne (przy równie dobrych placówkach
> badawczych).

Dobra, wiem ;)
Intel nawet nazwał wtedy swój rdzeń Coopermine, mimo że nie miał nic
wspólnego z technologią "miedzianą", ale się dobrze kojarzyło ;)
Sprecyzuję: przez słabszą technologię rozumiem 180 nm AMD kontra 130
Intela :). Co prawda już prawie nieaktualne, ale jednak gros Athlonow
to jeszcze "stare" TB i Palomino...

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl