Re: Problem z pamiecia!!!

Autor: Kowal (kowalzonk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 21:25:33 MET DST

:) no to miewiem ale ja mialem taki podobny problem mialem kosc 128 i 256
kiedy wsadzilem razem pokazywal 256. Okazalo sie ze moja plyta glowna
wykrywa tylko polowe z kosci 256 mb i cala 128 mb bo ta byla starsza a 256
nowa a te nowe ramy nie dzialaja ze starszymi plytami wloz tylko kosc 256 i
zobacz ile wykryje jesli tu wszystko dziala to pisz majla do producenta albo
idz do sklepu z kompem jak wiara jest wporzadku to ci pomoze

Kowal