Re: Co sadzicie o notebookach HP'ka ... ???

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 21:18:26 MET DST

Użytkownik "Shade_"...

> Co sadzicie o notebookach HP'ka ?? jak wypadaja na tle Toshiby i
IBM'a ???
Dobre...
Używałem sporo notebooków, z HP nigdy nie miałem problemów. IBM i
Toshy - podobnie. Tzn. w jednej Toshibie ze 3 lata temu padł mi
CD_ROM, a raczej był niesprawny od nowego. Jeden IBM miał wpadkę z
akumulatorem, padł po niecałym pół roku..

> Moze ktos bedzie mogl sie wypowiedziec na temat modelu HP XE3 z
procesorem
> Intel Pentium III - M 1133 MHz

Mogę się wypowiedzieć ;) Pozytywnie, żadnych problemów, niezły klaptop
:)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl