Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 21:06:50 MET DST

Użytkownik "Krzysztof"...

[...]
> Intel
[...]
> Przychody netto: zysk 1.38 bilionow

Taaa...biliona od miliarda nie odróżniamy, co ? ROTFL!

> Z tego krotkiego zestawienia widac, ktora firma jest motorem postepu
> technologi, ktora moze pozwolic sobie na lepszy sprzet
laboratoryjny, ktorej
> kontrola techniczna nie wypusci bubla.
[...]

Nie, mój drogi...Z tego zestawienia widać, która firma ma lepszych
inżynierów, którzy mimo gorszych warunków i słabszej technologii
potrafią wytwarzeć procesory lepsze od intelowskich. To, że znacznie
wolniej taktowane Athlony potrafią pracować szybciej, niż P4, bardzo
źle świadczy o wielbionej przez Ciebie firmie...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl