Re: blad CRC

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 19:16:20 MET DST

Użytkownik "dziogurt" <dziogurt_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> dlaczego jak rozpakowuje prawie kazde archiwum w win rarze albo winace to
mi
> wyskakuje ze mam blad CRC.
> dziogurt
_______________________
Przychylam sie do tego co powiedzial Andrzej Pinczuk
Mialem to samo (tydzien temu na I815)
Jest programik co sie zowie CDcheck (jest wielojezyczyny) i przy jego
pomocy mozesz porownac 2 te same pliki
Cyzli kopiujesz z jednej partycji na druga jakis plik(folder) i srpawdzasz
jego "idealnosc konpi" tymze programikiem
U mnie przy kopiowaniu na CDR czy z dysku na dysk pojawialo sie qpe bledow
CRC
i oczywiscie winna byla pamiec (Memtest86_u mnie pokazywal prawie same
bledy ) mimo ze WIn98se pracowalo w miare sprawnie.
Pozdrwiam

Blesso