Re: Kto rozbierał CD-ROM?

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 19:09:53 MET DST

Użytkownik "Tempus" <tempus_at_poczta.gazeta.pl> napisał :
> Chcę zwiększyć moc lasera (nie czyta wielu płyt, nawet produkwanych
> fabrycznie, soczewka czysta). Rozebałem grata i nie ma żadnego
potencjometru
> na płytce z elektroniką_____-
bo na plytce z elektronika nie bedzie
szukaj tuz obok glowicy soczewki (tyl ,bok lub spod )
BTc o ile mnie nie pamiec nie myli ma potencjometr "od dolu " czyli musisz
dostac sie przez
podluzny otwor w ktorym jest " walek " od silnika krokowego.(prosta
czynnosc)
tylko nie krec za duzo (milimetr obrotu to juz spoooro)

Blesso