Re: Zatrzymywanie dysków.

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 16:46:17 MET DST

Lucass wrote:
> Cześć. Dlaczego jak pracuję jeden dysk zatrzymuje się po paru
> minutach nie użytkowania? Potem muszę czekać aż się rozkręci i trochę
> mnie to denerwuje. Jak zrobić, żeby się nie zatrzymywał? THX

Dysk się wyłącza dla oszczędności energii ; jeżeli to Ci się nie podoba,
możesz wyłączyć oszczędzanie energii. Zakładając że pytanie dotyczy tej
grupy to masz do tego odpowiednie ustawienia w BIOS-sie komputera.
Jeżeli tam już oszczędność jest wyłączona, to znaczy że jest aktywne
ustawienie w Twoim systemie operacyjnym - ale nie powiem jak to zmienić,
bo to jest już NTG, a poza tym nie wiem jaki masz system operacyjny.

B.