ISO 9660 bez dużych znaków / format UDF

Autor: ~mata (iten_at_wp.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 16:19:26 MET DST

Witam

W jakim formacie nagrać cd-r (może być bez multisessions) aby :

- nazwy plików NIE zostały zmienione np. '_' zamiast spacji, 'obcinanie'
znaków specjalnych ?<>!@#$%

- ilość znaków NIE była ograniczona (64 znaki to zamało)
- ilość podkatalogów NIE ograniczona (więcej niż 8)
- kompatybilność z systemami Win9x/NT/XP

Używam Nero 5.5.7.8
Narazie przetestowałem format ISO 9660, Level 2, Mode 2/XA Character
set: ISO9660/ASCII/DOS. ASCII nie uznaje 'podwójnych rozszerzeń' plików
np. index.php.htm zamienia na indexphp.htm. Ponadto ogranicza długość
plików do 31 znaków.

Format UDF byłby rozwiązaniem problemu, jednak obawiam się o jego
kompatybilność z innymi niż Win98 systemami (XP).

Problem 'ekstremalny' ale uzasadniony ;-) Jakieś pomysły, doświadczenia?
Może linki? Z góry dziękuję za pomoc. A w ogóle, to o co chodzi z tym
formatem UDF? - wiem tyle że ma byc następcą ISO 9660, w szczególności
dla DVD-R/RW.

pozdr
mata