Re: przemapowanie klawiatury w laptopie

Autor: Piotr Wasilewski (pwasilewski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 14:42:29 MET DST

Uklad klawiatury oczywiscie jest angielski, laptop to niestety nie Toshiba
:-( tylko Optimus a klawiature ma dokladnie taka sama co Actina (nie
pamietam modelu) tylko ze Actina ma te kilka klawiszy we wlasciwym miejscu.
Tak sobie mysle ze mozna by ewentualnie wymienic klawiature na ta z Actiny
;-) bo nalkejki to male przegiecie (przeciez to rabtem jakies kilka
klawiszy - na upartego da sie z tym zyc, tylko po co sie meczyc ;-) ) A
najlepszym rozwiazaniem bylby oczywiscie jakis soft ktory moglby to zrobic
czyi pozamieniac te kilka klawiszy miejscami (tyko niech mi nikt nie radzi
fizycznie wyciagnac te klawisze i je pozamieniac miejscami bo juz ktos
kiedys mi tak radzil :-) ). Jezeli ktos ma taki soft lub wie gdzie jest to
prosze o info.
Z gory THX!
Silu