Odczyt danych ze starego dysku

Autor: mieto (mieto_at_kki.net.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 13:43:24 MET DST

Witam
Mam wielki kłopot był sobie stary komputerek który miał być zmodernizowany.
Trzeba było przenieść bardzo ważne dane ze starego dysku na nowy. Niestetety
każdy z komputerów do którego wsadzałem ten stary dysk widział go bios ale
nie widzi go system. Partition Magic w typie partycji widzi zapis "DISC
MENAGER". Gdy chciałem przenieść te dane na starym komputerze
niespodziewanie pojawił się przy starcie następujący komunikat:
"STARTING DYNAMIC DRIVE OVERLAY
PRESS SPACEBAR TO BOOT FROM DISKETTE"
ERRO: INCOMPATIBLE BIOS TRANSLATION DETECTED"
"REFER TO YOUR ONTARCK DOCUMENTATION FOR MORE INFORMATION"
I dupa zbita nic nie mogę zrobić. Dowiedziałem się że na starym dysku może
być założony w boot sectorze programik oszukujący bis z rozmiarem dysku i to
on powoduje że komputer nie chce wystarować.
Bardzo proszę o pomoc lub podpowiedź jak przegrać dane z tego dysku.
Pozdrawiam
MIETO