Re: Abit kt7a + XP, grafika i inne takie...

Autor: Grzech (surym_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 12:50:51 MET DST

Użytkownik "Monika" <kokorki_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam Abita Kt7a v1.0 z nowym biosem (a9)
> produsent plyty podaje ze najszybsze procesor jaki obsluguje plyta to TB
> 1400.

no oficjalnie to athlony xp obsługuje tylko rev. 1.3, ale podobno są
wyjątki. zawsze możesz wstawić morgana 1.2

> I jeszcze jedno pytanie, jaka karta graficzna bedzie sensownym
rozwiazaniem,
> zakladajac ze proc to XP 1600 (na ww. plycie). Czy oplaca sie kupowac Ge4
> 4200 ?

spoko, to nie jest stara płyta, grafikę możesz wsadzić jaką chcesz. gf3 4200
będzie śmigać
gdzieś widziałem testy na kilku w miarę współczesnych grach, jak wpływa
wymiana proca na klatki. mniej więcej powyżej proca 1400 nie ma już wielkiej
różnicy, jeśli tylko grafa jest mocna

--
re5pect
Grzech.