Zwis WinXP - nag³y i niespodziewany

Autor: Krystyna (krygru_at_go2.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 12:27:42 MET DST

Mam problem - troszkê sprzêtowy - ale zwi±zany z WinXP.
Na Win98 wszystko by³o OK, po zainstalowaniu XP "na wierzch" te¿ by³o cacy,
dopiero po instalacji na czysto XP zaczê³y siê schody.
Komp siê zawiesza - ni z tego ni z owego - wszystko staje i zimny trup,
pomaga jedynie twardy reset lub wtyczka :-)
1. Ciekawa rzecz - mam 2 ko¶ci RAM - po 128 Mb - gdy jedn± wyjmê - wszystko
gra - wolniej, ale chodzi (obojêtnie któr± ko¶æ wyjmê)
2. Gdy prze³±czê twardy dysk z UDMA na PIO - te¿ chodzi i nie marudzi - choæ
woooolno....
CD i twardziel s± na osobnych szmatach, p³yta Shuttla z chipsetem VIA.
Podejrzewam kontrolery dysków lub co¶ innego co zarz±dza pamiêci±.
Czy kto¶ mia³ taki problem? Co¶ mo¿na na to poradziæ? Sprzêt musi byæ OK
skoro do tej pory nie robi³ numerów, pozostaje wiêc WinXP jako g³ówny
podejrzany st±d mój post w³a¶nie na tej grupie.
Z góry dziêkujê za wszelkie informacje.
K.