Re: Pare groszy - w co wrzucic?

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.skrzynka.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 10:16:50 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu MAC naskrobał(-a):

> Z tego co mi wiadomo do athlonów nie opłaca się ładować pamięci
> szybszycz niż 266Mhz (czytałem jakieś testy i szybsze pamięci nie
> dawały prawie żadnego polepszenie - chodzi o ograniczenie szyny,
> czy cuś takiego)

Niby tak. Ale odblokowanie mnożnika w Athlonie naprawdę nie jest trudne
(chociaż faktycznie czasami to utrata gwarancji) a wtedy ustawia się FSB
na 166 i zysk wydajności wynosi od 7% do 15%. Wiem bo sprawdziłem. Moja
płyta to MSI KT3 Ultra-ARU i tą mogę Ci polecić jako bezproblemowo
działającą na 166.

Pozdrufka :)