Re: Probiem IRQ

Autor: Tomasz Fabiszewski (tom_fab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 10:23:40 MET DST

Użytkownik "kozus" <@@@skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Zainstalowalem karte tunera TV Prolinka i przy starcie w BOISIE wyczytalem
> ze TUNER uzywa tego samego IRQ co kontroler Promise (mam plyte ASUSA RAID
> ale z tego kontrolera nie korzystam)Co zrobic aby te 2 urzadzenia
korzystaly
> z innego IRQ-zaznaczam ze nie moge przelozyc do innego slota.Mam system
WIN
> XP-co moge zrobic???

Jezeli płyta ma taka mozliwość pobaw sie kolejnoscia startu urzadzeń PIRQ u
mnie na abicie jest pokazana tabelka jak co startuje w biosie, gdzie mogę
manulanie wybrać przerwania dla slotów pci i przyporzadkować je do
odpowiednich urzadzeń. Pózniej tylko odświerzamy tablice ecsd i po
kłopocie - szukaj tej opcji w zakładce PNP/PCI Configuration

Pozdro