Re: No zbaraniałem dosłownie! Epox 3EPT

Autor: raku (raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 02:12:45 MET DST

Kiju napisal(a):

> Ciekawe :) I nie masz problemu na peryferiach ?:)

nic a nic...
musiałem jedynie w CD-ROMIE DMA wyłączyć (samsung - więc sie nie dziwię)
bo wieszał komputer przy próbie programowego wysuwania kieszeni i miał
problemy z kopiowaniem - bez DMA działa bez problemów (o ile samsung
może działać bez problemów)

ale juz nagrywarka (najpierw LG, która zmarła śmiercią naturalną z
zajeżdżonym laserem, teraz nowy Liteon) chodzi z DMA bez problemów

--
raku
raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl