Re: Dwie karty dźwiękowe

Autor: Michał M. (mmichal_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 00:46:46 MET DST

> Programiki do miksowania obsluguje 2 karty, mozna na nich ustawic te same
> zrodla i powinno pojsc ale sam nie testowalem 2 kart.
> Fajne sa: PC DJ Red , BMP Studio, one maga na pewno
> mozesz tez sprawdzic Traktor DJ mixer, atomix MP3
Przypuszczałem, że taka będzie odpowiedź kogoś kto próbował to zrobić... po
usłyszeniu jej można się zastanawiać po co to robić? Nie łatwiej kupić kartę
muzyczną z wyjściem na cztery głośniki? Albo zrobić (sprzętowo)
rozgałęzienie z wyjścia standardowej karty dźwiękowej?
Druga karta dźwiękowa jest jednak bardzo przydatna na różnych imprezach (np.
osiemnastki); chcesz włączyć jakąś piosenkę to najpierw słuchasz sobie ją na
słuchawkach jeśli to ta, to włączasz...

Pozdrawiam