Re: co sadzicie o notebookach Gericom ??

Autor: Shade_ (lesio_at_wr.onet.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 23:15:16 MET DST

> duzo
>
> moze i nie gorsze....
> ale np. ibm i gericoma nie mozna porownywac
> to jakbys mercedesa porownywal do fiata
> np ibm to jest klasa sama w sobie, a gericom (choc slyszalem pozytywne
> opinie odnosnie ich trwalosci) to ...no pomysl sam...
> czujesz temat???
> dip

Tak, wiem co chcesz mi powiedziec. Planuje kupno notka do 7000zl i mam pare
podpatrzonych modeli. Przyznam sie, ze IBM'a nie kupie. Dlatego, ze
konkretniejsze modele zaczynaja sie od 8000. Zastanawiam sie nad HP XE3,
albo jakas Toshiba. W sumie Fujitsu-Siemens nawet spoko sie zapowiada.
Przyznam, ze ten Gericom tak troszke za "spartansko" wyglada, XE3 to ...
wypas :) , a co Ty bys mi polecil ??

Pozdrawiam