Re: Wolny system przez CD

Autor: Dexter (dexter-labolatory_at_wp.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 21:30:23 MET DST

"Egghead" <egghead_at_wp.pl> wrote in message:

> To w BIOSie, a czy w OS tez?

w biosie mojej plyty nie mam mozliwosci wlaczenia/wylaczenia tej opcji po
prostu wykrywa automatycznie bo w tabelce sie pokazuje tuż po włączeniu
kompa.

natomiast zauwazylem we wlasciwosciach systemu dla napedu CD ma napisane
Current Transfer Mode: Ultra DMA Mode 2

Natomiast dla tej nieszczesnej nagrywarki:
Current Transfer Mode: Multi-Word DMA Mode 2

Niewiem co to to "Multi-Word"... moze to o to chodzi? tylko niewiem co
oznacza i jak zmienic jezeli sie da