Re: Zdazył ci cud !

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 21:16:21 MET DST

> No, to mu tera wygarnij...Ale wszystko...:)

Chyba powinienem ale nie zniżę się do poziomu Frazira i Vegity ...

http://www.frazpc.pl/board_glebiej/13766/38

http://www.frazpc.pl/board_glebiej/13704/11/s

Zostałem oczerniony bezpodstawnie pzrez Vegitę a jak poinformowałem w sposób
bardzo kulturalny Frazira (Bossa) to zostałęm takze obrażony przez niego ...

Mimo takie oczernienia mnie nie mam zamiaru zniżac się do poziomu tych
delikwentów ...

Myślę za to o wystosowanie pozwu sądowego o zniesławienie i o ustawalenie
odszkodaowania za naruszenia dobrego imienia oraz obelrzywe teksty w
kierunku mojewgo adresu ...

Moze jak zapąłca jakąś astronimoczną kwotę nauczą sie szacunku i nie będą
już mogli obrażać innych czytelników.

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///