Re: problem z RAM

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 18:48:59 MET DST

RusH wrote:

> a to nie byl caly dzial ? :P ooops

Ha! A widzisz :P

> ee, wyslalem maila do ciebie z poprawka o 16x128 i 8x256 i ilosci
> bankuf bo tam bylo TYLKO ze ,na iBX chodza kosci dwustronne' i
> koniec, moge tego maila poszukac jakbyco :P

8x256bit napewno bylo bo pisze, ze sciagalem z X-laba:

The today’s market offers 256MB PC133 SDRAM modules built from 256Mbit
chips, which are incompatible with the boards on some older chipsets.
These modules are built with 8 chips (in case of no ECC support) and
9 chips (in case ECC is supported).

Mogles dopisac 16x128bit :P

A czy to wazne? ;)

> a ja je mam :D

Kurde ja jeszcze mialem 2tyg temu :/
Ale cale archiwum poszlo sie walic, a mi sie nie chcialo tego
wszystkiego odzyskiwac :P

> hmm wklejam cale moje wywody na temat 1GB ramu w iBX .. strasznie sie
> naszukalem bo bylem 100% pewien ze iBX obsluguje tylko 6 bankuf

E...
Mnie to sie wydawalo oczywiste :| Ale teraz to juz nie takie oczywiste ale
prawdziwe :)

> na koniec cos co tygrysy lubia najbardziej :
>
> http://n.ethz.ch/student/sroland/ram_bx_faq.html
>
> przydalobysie to przetlumaczyc cale i zapodac do FAQa

Woooooowww zarabiste :)
Ze tak powiem jak mi sie bedzie cholernie nudzic to mozna po trochu
tlumaczyc. :|

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!