co sie zepsulo?

Autor: kyle666_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 12 Oct 2002 - 17:18:29 MET DST

Witam,
od pewnego czasu mam nastepujacy problem: win xp uszkadza mi pliki. wczesniej
byl to zwykle cache internet explorer'a ale dzis uwalilo mi sie kilka plikow z
pakietu office :( mialem tez przypadek ze nie moglem wejsc do katalogu ani go
usunac.
myslalem ze to wina windowsow albo dysku (FUJITSU MPG3409AT E - 40GB) ale dzis
postanowilem postawic linuxa drugim dysku (IBM-DTTA-351010 - 10MB) i dupa -
przy pierwszym podejsciu instalacja wysypala sie przy kopiowaniu rpm'ow,
drugie i trzecie zakonczylo sie niepowodzeniem przy tworzeniu struktury
katalogow (a dokladniej raz /mnt/floppy a pozniej /mnt/proc). w tym momencie
troche zglupialem :(
miesiac temu wyczyscilem pierwszy dysk uzywajac jakiegos tool'a ze strony
FUJITSU i postawilem ponownie win xp. wszesniej zrobilem mu gruntowny test
innym programem. po kilku dniach znow zaczely sie uszkadzac pliki.
czy ktos mial podobny problem?

pozdr.
kyle

ps. moja konfiguracja to:
PIV 1,8GHz
plyta ASUS P4B266 SE
2x256MB RAM DDR
dyski: FUJITSU MPG3409AT E - 40GB i IBM-DTTA-351010 - 10MB
CD-RW x40 TEAC
zasilacz - jakies badziewie MaxUs 230W
graf: pixelview GF2 MX400
tv: jakis pixelView