Re: procek + pamięć ,jak to jest...

Autor: Gawel (gawelek_at_gazetaWYTNIJTO.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 14:33:45 MET DST

> P4 ma FSB 100 MHz lub 133 MHz. Szyna ta jednak przesyła dane
> cztery razy w czasie każdego cyklu zegarowego (tryb QDR),

Zawsze wyadalao mi sie, ze tego typu przyspieszenie dziala w ten sposob, ze
w jednym takiecie przesylana zwielokrotniona ilosc danych, a nie ze w 1
takcie sa one iles tam razy przesylane.
Ale nawet przy takiej interpretacji, to jakby nie bylo dane sa przesylane 4
razy czesciej,
a to jest wlasnie 400MHz, albo dalej czegos nie rozumeim.....

pozdrawiam
Pawel