Re: Zasilacz do obudowy

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 13:30:10 MET DST

> Obecny zasilacz jest wystarczajacy (az za bardzo) - 550W [G550W
> ST-550ATXP4], ale chodzi jak odkurzacz i chcialbym go wymienic na cos
> cichszego. Co proponujecie? Moze znacie jakies stronki z opisami
zasilaczy?

- ja bym proponowal - o ile nie masz juz gwarancji - albo wymienic
wentylator na wolniejszy albo spowolnic obecny wentylator (rezystorek,
stabilizatorek napiecia, itp) i przez jakis czas "monitorowac" temp.
radiatorow w zasialczu - jak sie nie beda grzaly bardziej niz przy
wentylatorku puszczonym na maxa to bedzie OK
- mozesz tez dorzucic uklad ktory bedzie regulowal predkos wentylatora w
zaleznosci od obciazenia/temperatuty - np taki
http://www.virtual-hideout.net/guides/temp_controlled_fan/index.shtml
duzy nie jest wiec powinien sie zmiescic ani nie jest trudny ani nawet drogi
!!! mozesz dzieki niemu podlaczyc 2 wentylatry - np wyciac w obudowie
zasialcza dziure na drugi wentylator tak zeby dmuchal prosto na radiatory od
gory (w sciance przeciwleglej do tej do ktorej przytwierdzona jest plytka
drukowana)
albo uklad z tej strony http://web.pertus.com.pl/~andyk/
- a na czym dokladnie polega glosnosc bo moze usuniecie grilla tez cos
poprawi - chyba ze jest taki metalowy/druciany to raczej niewiele !

a co do stronek:
http://www.sirtec.com.tw/english/index.html -> products & technologies ->
Switching Power Supply
http://www.antec-inc.com/p_pwhome.html