Re: Jaki monitor wybrac ???

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 01:56:04 MET DST

po 1 przegladnij archiwum (np na Googlach) grup:
- pl.comp.pecet
- pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
bo temat monitorow przewija sie kilka razy w tygodniu !

po 2 generalna zasada nie kupowac nic w ciemno - tylko wybrac sie do sklepu
i samemeu wybrac - nagrywasz na dyskietke program Nokia Monitor Test i tak
uzbrojony udajesz sie do sklepu - sprawdzasz poszczegolne egzemplaze
wybranego modelu az trafisz na taki ktory Tobie odpowieada - sprawdzasz
ostrosc, geometrie itd (jezeli czegos nie da sie wyregulowac przy pomocy
menu monitora to go sobie odpusc) - najlepiej zabrac ze soba "na zakupy"
osobe ktora ma cos wspolnego z grafika komputerowa - taki ktos latwiej dojzy
wady monitora

po 3 jak ja mialbym tyle kasy co Ty na 17" to wzialbym np NEC FE750+ (choc
to juz chyba "stary" model) - osobiscie mam uraz do LG, a Szajsungow za malo
widzialem zeby polecac/odradzac !

pozdrawiam