Re: Zrywanie DVD - wina Matroxa?

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 01:08:13 MET DST

Użytkownik "Robert Drozd" <rdrozd_at_yes.iq.pl> napisał w wiadomości

> DVD pracuje jako slave, UDMA
> (ale masterem jest nagrywarka - Teac, którą bios wykrywa jako PIO4, ale
> w Windows mam DMA, bez Ultra)

Odlacz nagrywarke i zobacz, czy pomoze...

> Może to ma jakieś znaczenie?

> Nie zgadłeś :)
> W2K, sorry ze nie podalem.

NIe wiem czemu rwie przy odtwarzaniu DVD, bo nie powinno. Moze masz jakis
kijowy ten naped? Sprobuj zgrac dvd na dysk (musisz uzyc odpowiedniego
programu) i z dysku zobacz czy Ci rwie. Jak bedzie rwalo z dysku too masz
najb...ane w systemie. Watpie, zeby byla za to odpowiedzialna karta
graficzna.

p.