Problem z ustawieniami Biosa

Autor: Gonzo (zigmoz_at_icpnet.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 00:14:42 MET DST

Mam taki problem.

Posiadam komputer z płytą główną ECS K7VTA3 i zainstalowany system windows
xp profesional PL.
Gdy chcę wyłączyć komputer on zamiast tego restartuje się.
Wyczytałem że trzeba zmienić w rejestrze
"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"PowerdownAfterShutdown" = 1" Nic to nie dało.
Zacząłem kombinować w biosie w opcjach Power Management i w końcu przy
zamknięciu Windowsa wyłącza się komputer ale od tego momentu start systemu o
wiele się wydłużył.

Jak ustawić biosa tej płyty tak aby komuter wyłączał się po zamknięciu
sytemu i jednocześnie odpalał sytem tak szybko jak to miało miejsce gdy
jeszcze nic nie zmieniłem w biosie.

Jeśli ktoś spotkał się z takim problemem proszę o radę,

Z góry dziękuję i pozdrawiam.