Re: jak ogladać wideo na karcie graficznej

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 23:14:19 MET DST

> hej,
> mam GeForce2 Ti z wejściem na wideo, do którego podłączyłem wideo z
wyjścia
> Euro. Ale co teraz - jak mam wydobyc sygnał z wejścia i ogladać lub
zgrywać
> moje ulubione filmiki np: pod Winampem3. Proszę o pomoc.
> Siemasz

Ja mam WinFast GeForce 2 Ti 4200 ViVo.
Na plycie byl program WinFast MyVIVO, dziki ktoremu ladnie zrzuca sie
obraz na kompa. Mozna tez uzyc VirtualDub.
Nie polecam ogladania poprzez TV-in karty graficznej. Jest to dosc
uciazliwe. Najlepszy jest zwykly tuner TV, dzieki ktoremu nawet
zrzucanie obrazu idzie mi lepiej niz przez karte graficzna.
Pozdrawiam
Marcin Tworek