Re: Jakie zadanie ma grill ?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 22:35:29 MET DST

> Czy usunięcie tej kratki może w jakiś sposób obniżyć wydawany hałas przez

tak !!! moze ale nie musi :-)

> Jeśli chodzi o kabelki to mam dobzre je pospinane wiec nie ma szansy aby
> jakiś przypadkowo wpadł w wir wentylatora ...

wlasnie po to on jest zeby sie kabelki nie wplataly !!!

zalezy jaki masz ten halas:
- szum wentylatora - zdjecie grilla i moze lekkie spowolnienie ucisza to
cholerstwo ;-)
- wibracje i metaliczny poglos - daj miedzy wentylator i radiator podkladki
gumowe (np wyciete z detki samochodowej) lub zamiast przykrecac przyklej
wentylator do radiatora silikonem uniwersalnym (pamietaj zeby sie zestalil -
najczesciej kilka godzin - bo inaczej odpadnie)

pozdrawiam