Re: Lamerskie zachowanie Vegity (FrazPC) ...

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 22:24:20 MET DST

Spoko się nie przejmuje ... No moze troszkę :-)

Napisałem takze emaila do Frazira . Podobno wszystko u niego z serwisem oki
, tylko u mnie coś nie tak ...

U mnie wątpie aby coś się stało bo w ciągu kilku godzin , nie było szansy
aby coś na dwóch komputerach by sie namieszało tym bardziej że jeden był
cały czas wyłączony ...

Poprostu w bardzo "ładny" sposób pozbyli się "niewygodnego" użytkownika ...

Moge sobie pisac odpowiedzi ale podczas ich wysyłania .... pojawia mi sie
strona wyszukiwanie i wiadomosc oczywiscie szlak trafia ...

Naszczęscie sa jeszcze profesjonalne serwisy (TwojePC , In4.pl , Tweak.pl) ,
które oferują rzetelne testy i informacje i nie boją sie krytyki.

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///