Re: Lamerskie zachowanie Vegity (FrazPC) ...

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 20:02:05 MET DST

Ja czasami mam troche czasu i codziennie przegladam kilka polskich serwisów
jak i zachodnich.

Bardzo sie wkurzylem bo na FrazPC zagladam kilka lat (chyba od poczatku jego
istnienia). Jestem a moze bylem ? stalym czytelnikiem , choc preferuje
recenzje na Twojepc lub In4.pl zamiast tych na FrazPC. Pozatym dosc mocno
zaangazowany bylem w pomoc uzytkownikom na boardzie (odpowiedzi na zadawane
pytania).

Jednak po tym jak zostalem przez Vegite potaktowany zastanwiam sie czy warto
tam dalej zagladac.

Dziwie sie ze Frazir pozwala Vegicie tak sie zachowywac w stosunku do swoich
czytelników ...

Zachowanie Vegity raczej nie przystoi powaznemu redaktorowi.

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///