Lamerskie zachowanie Vegity (FrazPC) ...

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 18:49:56 MET DST

Sorry ale się wkurzyłem na tego gościa ...

Gościu uważa się za jakiegoś guru komputerowego a niestety raczje taką osobą
nie jest ...

Zmienia zdanie co chwilę (a to 3dmark jest do kitu bo oszukuje) , a za
chwilę sam ponownie zachwala 3dmarka i testuje pod nim karty ...
Zmienia poglądy jak rękawiczki a tych co się z nim nie zgadzają odrazu
ochrzania lub oczernia ...

Sorry ale takie zachowanie jest według mnie bardzo nie profesjonalne i
zalatauje tu amatorszczyzną ...

Sam dośc zaangażowany byłem w udzielaniu rad i odpowiedzi na boardzie FrazPC
ale niestety dziś w wyniku bardzo dziwnych okoliczności (po odpowiedzi dosc
krytycznej do listu Vegity) dziwnym trafem "zablokowała" mi się mozliwośc
wysyłania odpowiedzi na wszystkie zamieszczone pytania.
Co śmieszniejsze po zatwierdzeniu odpowiedzi pojawia mi się strona
wyszukiwania zamiast strony z potwierdzeniem wysłania ...
Napisałem na tym na boardzie , może lekko uszczypliwie ale wiem że już kilku
gości jest na czarnej liście FrazPC i opis dlaczego zostali wyrzicenie nie
jest zbyt precyzyjnie wyjaśniony.
Pzrestraszyłem się że także jak przez krytykę Vegity tam się znalazłem ...

Niestety od Vegity dostałem taką wiadomosc ...

----
  Ech   11-10-2002 15:00
i jak takiego nie nazwać debilem ?
Debil ...
-----
Poporstu ręce mi opadły ... Poprostu takie zachowanie się redaktora woła o
pomstę do nieba ...
Jesli tak traktuja osoby które od wielu lat zagladają na ich stronę i dzieki
którym zwiększa im sie statystyka to ciekawy jestem jak postepują z firmami
które im wysyłają towar ...
Brrr ...
:-(
PS. Ciągle mi wysyałnie na ten board dalej nie działa , (próbowałem na 2
różnych komputerach ma kórych jeszcze rano wszystko działało oki ...
--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///