podkrecanie MSI

Autor: CIN (cinkow_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 18:22:40 MET DST

Witam.
przejde od razu do rzeczy: po podkreceniu procesora duron1k do wartosci
~1150 (116x10) programem fuzzy logic4 (z poziomu windows) na plycie k7t266
pro-2a, zrestartowalem kompa i.....wyskoczyl komunikat o bledzie lub braku
pliku w windows\system32\config\system. i to byl koniec!te naprawy systemu,
odzyskiwanie ostatnio dzialajacej konfiguracji mozna sobie wsadzic
gdzies....(chodzi o win XP).To samo mialem jak podkrecil sie automatycznie
do okolo 1188 az do zwisu,ale tamten blad przy uruchamianiu potraktowalem
jako wynik tego przetaktowania. Czy ktos mi moze w wolnej chwili wytlumaczyc
dlaczego tak sie stalo? czy na systemie win me pojawi sie ten sam problem po
podkreceniu i w koncu jak na tej plycie mam bezpiecznie podkrecic
proca?reszta sprzetu: obud: codegen,barracuda 40GB,Gfor MX (niedlugo
R9000:)),wentylator niestety nie wiem jaki,ale ma 4600 obr i temp max proca
po dniu ciaglego dzialania to 42 C, 256 ram.
dziekuje za odp i pozdrawiam
Marcin