Kieszen HDD

Autor: Paweł Bandura (gawel_at_go2.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 16:50:50 MET DST

Witam

Mam zamiar kupic kieszen na HDD. Przegladajac archiwum naczytalem sie dosc
niepochlebnych opiniint. krajowych "standardow". Dlatego nie chce ani ADAXa
ani OPTIMUSa - zastanawiam sie nad kieszeniami Lian Li badz Tracer. I tu dwa
male klopoty - ktora wybrac i gzie ja mozna dostac (najlepiej we Wroclawiu).
Chodzi mi o rzecz aluminiowa z najcichszym wiatrakiem jak tylko sie da (c:

gawel

P.S. Kieszen bedzei sluzyla tylko w moim komputerze wiec nie ma znacznia
ktory standard jest bardziej popularny wsrod moich znajomych.

P.S. Przepraszam za zla date (c: Mea culpa