Re: Duron 1000 w obudowie 230W

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 14:37:18 MET DST

> wlasnie zakupilem nowa plyte ecs k7vta3 pamiec ddr256 i prodek duron1000
> czy moge wrzucic ten sprzet do budowy z zasilaczem 230W i bedzie mi to
> wszystko dzialac, podlacze tam jescze nagrywarke tdk i dysk 10gb czy
> wystarczy "pradu" ???
> czy musze koniecznie zmienic obudowe

U mnie na zasilaczu 230W chodzi:

MSI K7T Pro
Athlon Thunderbird 900
Geforce2 MX400
2x HDD Seagate
CDRW/DVD (Combo) LG
Sieciówka Siemensa
Dwa dodatkowe 12V wiatraki w obudowie
Wiatrak na k. graficznej (standardowo nie było)

Wszystko chodzi jak nalezy. Na zasilaczu nie ma żadnej naklejki oprócz
jednej małej z napisem 230W, ale jest to obudowa od Adaxa w którym na
początku był zamontowany PIII 450 MHz.

--
Tunol
GG#472516