Czy jest sens kupowac KT400?

Autor: Brando (brandzik_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 14:31:08 MET DST

    Mam zamiar kupic sprzet oparty o MSI KT333. Zastanawiam sie jednak, czy
nie kupic plyty opartej o chipset KT400. Nie wiem jak to sie bedzie
sprawowac. Przy KT333, pamieciach DDR266, Athlon 2000+ - wszystko bedzie
chodzilo synchronicznie. Natomiast nie wiem jak przy nowszym chipsecie beda
chodzic wyzej wymienione pamieci i procek. Czy da sie ustawic tak aby
wszysko wspolgralo ze soba. I jeszcze jedno, jakim najmocniejszym prockiem
bedzie mozna obsadzic plytke w przyszlosci?

Pozdrawiam,
Brando.