Re: Obudowy codegen!

Autor: Alchemist (al_at_alchemia.net.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 13:57:25 MET DST

W poprzednim odcinku: <anv06u$i4g$1_at_news.onet.pl>
 Sniper wykaligrafowal\a:

> Dokładnie. Jakiś czas temu była dyskusja osób, które robiły testy
> maksymalnej mocy swoich zasilaczy. Ja testowałem Codegena 300 W, który
> wycisnął 187 Watów i HuntKeya 300W, który wydusił prawie 245 Wat.

W jaki sposób były testowane te zasilacze (tzn mierzone ile wyciśnie)?
Mam AFAIR HuntCośTam i dostęp do innych np. Codegena i jakiś z serwerka HP
(jakiegoś LowCost czy jak mu tam) - chciałbym je sprawdzić tylko jak???

Marcin

--
 A.L.C.H.E.M.I.S.T.:
 Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /