Re: ECS K7S5A i ciche audio

Autor: Rafal Sietnik (rafal_sietnik_at_dami.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 12:43:53 MET DST

Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał w wiadomości
> In article <ao4rrf$k2g$1_at_news.tpi.pl>, Rafal Sietnik wrote:
> Takie wyjaśnienie jest bez sensu.
Owszem ma sens, jak kupujesz plyte glowna za 270zl z dzwiekiem na pokladzie,
to nie nalezy spodziewac sie po tym dzwieku zbyt wiele.

> W Chinach wszystko robią za parę centów,
> tam to jest dużo pieniędzy. Ceny rosną i różnicują się dopiero po drodze
do
> klienta.

Jestem pewien ze produkcja w Chinach calej karty dzwiekowej np:SBLive!
kosztuje troche wiecej niz tego sis7012.

> Być może akurat ta płyta jest wadliwa, też mam płytę ECS za "parę centów"
> wszystko jest OK.

U niego tez wszystko jest OK, poza tym ze jak podlaczy sluchawki
bezposrednio do wyjscia audio to ma bardzo cichy dzwiek i wedlug mnie
rozwiazaniem jest jakakolwiek karta dzwiekowa kilkadziesiat zlotych.

pozdr
Rafal