Re: Co bardziej grzeje PIV czy Celeron

Autor: Piotr Legiecki (piotrlg_at_sci.pam.szczecin.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 08:18:55 MET DST

In <3DA5D5D7.B874D8FB_at_magsoft.com.pl>, Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> U mnie Duron 1000 przy nieco powyżej 40 stopni. Chłodzenie:
> spowolniony rezystorami CoolerMaster z olbrzymim aluminiowym radiatorem
> i dość dużej średnicy wiatrakiem. Najbardziej słychać wiatrak
> zasilacza i dysk :)

W domu mam Durona 1200 i ma praktycznie stale 55C. siedzi na nim
CoolerMaster, ale ten z tzw 'cichych' (jest taka seria kilku modeli).
Niestety nadal go slysze.

Drugim centrum szumu jest zasilacz (tzw 'cichy' HuntKey z obudowy Codegen
czy jakos tak). Twardyska nie slysze (Baracuda Seagata, ktora moge poki co
polecic z tego powodu, choc jej wydajnosc nizsza niz konkurencji).

Pozdrawiam
Piotr L.