Re: Kineskop trinitron.

Autor: MarcinQ (marcinq_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 08:01:01 MET DST

fazi2_at_box43.gnet.pl (Fazi) napisał(a):

> Jakie sa wady i zalety kineskopow Sony Trinitron bo nie wiem czy wrto
> kupic monitor Della z tymze kineskopem.

Wlasnie siedze przed 19" Dell'a, na ktorym to monitorze po 2 miesiacach
pojawily sie nieprzyjemne drgania obrazu w poziomie, oraz efekt przypominający
jakies zaklocenia (widoczne zwlaszcza na wszelkich pionowych liniach).
Zasadniczo wszystko lata i drzy. ewidentnie cos sie w nim popsulo i moze nie
byloby nic w tym dziwnego, bo zdarza sie nawet najlepszym, ale u kolegi powoli
zaczyna sie robic to samo. Zaczyna sie od delikatnych pojedynczych zaklocen...
Poniewaz pracuje w duzej firmie, zglosilem to odpowiednim osobom i kiedy
spotkalem jednego z ludkow ktory zajmuje sie rozwiazywaniem tych problemow i
nieopatrznie zapytalem o swoj monitor, to uslyszalem: "Stary zgloszen dot.
tych monitorow to my mamy od ... i ciut ciut".

Tak wiec Trinitron - O.K., Dell - no nie wiem...

P.S. Wspominam stare czasy kiedy mielismy 17" Della, też Trinitrony, ale nie
super plaskie, tylko lekko cylindryczne. To byla rewelacja. Ale wowczas byla
tez na nich naklejka "Made by Nokia" (tak naprawde byl to chyba juz ViewSonic,
nie jestem pewien)... Nieważne... To stare dobre czasy byly...

MarcinQ