Re: Sprzęt do przechwytywania video

Autor: Krzysztof Kucharski (astrosms_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 00:09:44 MET DST

Użytkownik Andrzej Pinczuk <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> w artykule
news:8csbqukteiq6brapbpkuobi388e30iltnt_at_4ax.com napisał...

[...]
> Kwestia wlasciwego dobrania ustawien kodeka i buforow.
> Przy formatach mniej obciazajacych procesor (takich jak
wymieniony
> przez Ciebie Intel Indeo 5.2) rezulataty powinny byc jeszcze
lepsze.
> Natomiast przy slabszej kompresji ograniczeniem moze byc dysk,
> dlatego 7200 i zoptymalizowana partycja raczej wskazana :-)
[...]

Dziekuję za odpowiedź. Z pewnych powodów zależy mi na
rozdzielczościach rodem z techniki analogowej :-). Zgrywam do
*.AVI, dopiero potem, po montażu przy pomocy VirtulDub z kodekiem
Divx koduję do dvx lub staaaarym programikiem Ulead AviMpeg do
mpg. Intryguje mnie pytanie, czy z zadaniem videokonwersji do AVI
w formacie FULL PALL poradzi sobie jakiś P3 800 - 933. Czy ktoś ma
w tek kwestii jakieś doświadczenia ? Nie chciałbym w tej chwili
wydawać kasy na zmainę platformy, jeśli zwykła wymiana procesora i
HDD wystarczyłaby.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski