Jaki programik do temp. procka ?

Autor: [Piotrek] (boot_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 00:23:15 MET DST

Witam

Czy moglibysxcie polecic jakis program do temperatury procka ?? Bez zbednych
bajerow , chodzi mi tylko o wiarygodny odczyt z poziomu win.xp.. Mam
niejakiego Speed fana ale chyba przekłamuje nieco , poniewaz po wlaczeniu
kompa mam odrazu 89 - 90 stopni co jest nierelane poniewaz komp
wylaczylbysie ,zreszta sprawdzalem w biose i po wlaczoniu mam 38 - 40
stopni ..
Wiec znacie jakis sprawdzony maly programik ??

Dzieki za podp.
Pozdrawiam
Piotrek