Re: Czy można tak podłączyć ?????

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 22:13:18 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Nie wierzę oprogramowaniu w takim czymś :) Komputery domowe
> są zawodne -- jeśli komputer ze zwolnionym wiatrakiem zawiesi
> się (albo program sterujący wiatrakiem na skutek jakiegoś
> błędu "wyleci" nie przywracając wysokich obrotów),

Z mojego doswiadczenia Speedfan nigdy nie przywraca obrotow jak
"wyleci" :)

> rowi grozi przegrzanie. Jeśli w tym czasie komputer jest bez
> dozoru na dłuższy czas, to zaczyna się robić nieprzyjemnie.

Jest jeszcze bios i ustawienei wylaczenia przy zadanej temp :)

> Mimo wszystko wolę, by wiatrakiem w moim mini-serwerze
> sterował układ wyłącznie sprzętowy :)

A ja wole Speedfana, mialem ukld sprzetowy ale scalak sie sfajczyl i nie
chcialo mi sie latac po sklepach i go szukac :P

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!