problem z windowsami

Autor: Akira (akira38_at_astercity.net)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 21:43:13 MET DST

mam nastepujacy problem: instaluje jakis program... instaluje sie on do 99%
a pozniej sie wywala... gdy chce go raz jeszcze zainstalowac to pojawia sie
komunikat ze program jest juz zainstalowany i trzeba go najpierw
odninstalowac (ale nic sie nie zainstalowalo a wszystkie pliki tymczasowe
zostaly wywalone). A traz setno sprawy czy moze ktos z was wie gdzie
windowsy przechowuja informacje ze juz jakis program byl instalowany ? w
jakis sposob sobie z tym poradzic ? czu trzeba grzebac w rejestrze a jesli
tak to w jaki sposob ? mam nadzieje ze za bardzo nie namieszalem i ze ktos
zrozumie o co mi chodzi... a co do windowsow to chodzi o NT jezeli to ma
jakies znaczenie ...
Serdecznie pozdrawai m i z gory dziekuje dobrej duszyczce za pomoc :)))