Problem z ntfs

Autor: jarek (jaroo_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 21:47:12 MET DST

Problem:
Podczas skanowania dysku antyvirem nastapil "nieoczekiwany" reset
(prawdopodobnie procek sie przegrzal). Uruchamiajac ponownie komputer z
WinXP Professional (4 partycje NTFS + 1 FAT32) pojawia mi sie niebieski
ekran z prosba o uruchomienie chkdsk /F oraz:
"Informacje techniczne:
[...]
ntfs.sys - Address [...], DateStamp [...]"

Probowalem podlaczyc swoj dysk do innego komputera (jako drugi) zeby
uruchomic chkdsk - niestety, podczas uruchamiania systemu pierwotnego (z
pierwszego dysku - nie mojego) wyskakuje ten sam niebieski ekran. Podobne
zachowanie wystepuje podczas proby naprawy systemu z bootowalnej plyty CD z
instalatorem WinXP.

Partition Magic uruchamiany z dyskietek widzi wszystkie partycje dysku, ale
po sprawdzeniu bledow nie jest w stanie ich naprawic.
Na wszystkich partycjach (oprocz FAT32) na samym poczatku pojawia sie blad:
1516 Partition improperly dismounted

Prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Jarek