Re: Szybkosc, wydajnosc kart graficznych - uciekl mi watek

Autor: Grzegorz Galas (mistque_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 21:15:30 MET DST

Takie kartu (te pożadne) są w cenie od 700 zł w góre za taka z ATI ALL IN
WONDER możesz zapłacic nawet 2000 zł wiec musisz wiedziec czego chcesz
Powiem ci tak obojetne co bys nie kupował najlepsze jest firmowe i tak jest i
w tym wypadku, karty ATI chocz czasem głoscniejsze i wolniejsze(bardzo zadko)
sa doskonalsze, na takiej karcie mozesz polegac.
Bardzo wazna cech radeonów jest ich obraz szukaj karty która ma zajebisty
obraz a nie którj obraz przypomina rozmaz jak to jest w GeForcach wszelkiej
masci. Ja proponuje ci karty ATI to cena ok 900zł bądz Hercules cena ok 800zł
a sa zajebiste.
A zwróc tez uwage na bios, postaraj sie nie kupowac kart z niskiem numerowo
biosem bo morzesz mniec problemy ze sprzetem czesto sie Radeony z takim
niskim biosem gryza z kompem wiec uwarzaj na to.
A co do LE to sa to tzw. Low Edition kture charakteryzuje miejsza
czestotliwosc jednak na to niepatrz bo nieraz znajdziesz karte LE o osiagach
wiekszych jak zwykły radek a i jego taktowanie nie bedzoe 250/250 a normalne
275/275.
Jeszcze jedna sprawa, kilkakrotnie spotkałem sie z kartami innych producentów
niz ATI w ktrych taktowanie było nizsze od LE firmy te pozostawiaja zapas aby
nie grzac GPU choc ich wydajnosc jest doskonała
Gorąco polecam wszystkie radki, przyczym pamietaj jakosc obrazu to pierwsze i
nadrzedne kryterium bo reszta to bije na łeb i na szyje w kazdym przypadku
konkurencje w postaci GeForce 3
Pozdrawiam!