Re: ECS K7S5A i ciche audio

Autor: majcherx (majcherx_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 20:59:56 MET DST

> ;) Ale ja taki mam, tylko bez wyjścia słuchawkowego, a chcę na
słuchawkach. Myślałem,
> że jakaś magia w postaci innych driverów itd. pomoże.

Soft na bank nie pomoże ta karta ma bardzo cieniutki wzmak. Sterowniki
oprogramowują sam chipset, a chodzi przecież o poziom sygnału na wyjściu.
Zauważ że tare karty na ISA miały naprawdę fajne wzmaki na płytce, i mimo że
producenci kart korzystali z tych samych chipsetów, jedne karty były
"głośniejsze" od drugich, czyli de-facto był lepszy wzmak na płytce. Tak czy
inaczej moim zdaniem tylko sprzętowo da się tu coś zdziałać, dolutuj sobie
jacka do głośniczków.

Pozdrawiam.