Re: Monitor 19'' - prosba

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 18:10:19 MET DST

> Facetowi w sklepie chyba powinno zależeć, coby ją doregulować?

Eeee ...

W mieście w którym mieszkam we wszystkim znanych mi sklepach komputerowych
sprzedawcy wogóle nie zalezy na tym ..
Podłaczają kilka pod rozdzielnik i to wszystko.
Nie widziałem jeszcze nigdy aby oprócz jasnści i kotrastu jakiś gościu w
sklpeie próbował coś dostrajać ...
Niestety większość sprzedawców wogóle nie zna sie na tym co sprzedaje tylko
podaje suche parametry kóre udostępnia producent. Podłacza wrazie czego taki
niedostrojony monitor , puszcza jakąś grą lub 3dmarka i jest zadowolony ...

> Bez rozdzielecza, podłączona do Matrox'a...

Nawet najlpesza karta nie znaczy nic jesli nie doregulowało się monitora ..
Sam kupowąłem używana iiYamę 19" 450 i pierwszy wrażenie było negatywne
(rozmaz) . Jednak wystarczyło podkregulowac w menu monitora V i H
Convergence i nastapiła całkowita odmiana ...
No i ten monitor kupiłem sobie ...

> Jeszcze możliwe, że mamy inne wyobrażenie o tym, co to słaby obraz :O)

Wątpie :-)

Mam właśnie spore wymagania co do obrazu. Dlatego woliłem kupic używany
monitor wyższej klasy niż nowy słabszej klasy. Pracuje w domu na ATI8500 w
1280x1024 przy 85hz i czasami w 1600x1200x85Hz. W pracy na Matroxie G450 i
19" Philips 109P w 1280x1024 ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///