Instalacja anteny - zasilacza

Autor: Adam Zielinski (adamziel_at_spam.go2.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 17:53:59 MET DST

Witam Wszystkich
Może trochę NTG, ale może mi pomożecie.
Podłączam anteny zewnętrzne do tunera TV i wieży. Do tunera jest to
szerokopasmowa antena ze wzmacniaczem zewnętrznym 32 dB. Teraz muszę do tego
wzmacniacza podłączyć zasilacz 12V "po kablu". I tu problem - w jaki sposób
to zrobić, jeżeli na końcu kabla antenowego jest gniazdo nieprzelotowe, aby
wyprowadzić sygnał do tunera i do wieży. Zasilacz musi być raczej przed
gniazdem, bo od gniazda do tunera mam zamiar zastosować jednolite przewody
1,5 metrowe z wtyczkami. W telewizorze zrobione jest to tak, że końcówka
zasilacza jest na końcu kabla antenowego i pasuje do gniazda telewizyjnego -
a tu? - trzeba jakieś inne końcówki - właśnie, jakie?
Byłbym wdzięczny za pomoc, bo bez tego nie mogę ruszyć dalej...
Pozdrawiam.
Adam