Re: Drukarki HP DJ 5550 i 6122

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 15:12:42 MET DST

AndNow wrote:
> Czy ktoś mógłby się podzielić wrażeniami z eksploatacji
> drukarek HP: DeskJet 5550 i DeskJet 6122.

Moge ci powiedziec cos o 6122, bo wlasnie dzisiaj ja dostalem (choc
pewna firma w Toruniu twierdzila, ze Komputronik jej nie ma, to jednak
Komputronik mial na ten temat inne zdanie).

> Chodzi mi o: szybkość druku,

Szybko :). Tak na oko to conajmniej 6-8 stron/min w trybie Normal.

> jakość wydruków,

Jak z 930C. Te same cartridge. Czyli zdjecia w miare a reszta b. dobrze.

> koszty
> eksploatacji (jak wydajne, na ile starczają tusze - przede
> wszystkim tusz czarny, wydruki tylko tekstu).

j.w. Nie pamietam ile starczalo w 930. Na 300 kartek? Jezeli bedziesz
drukowal sporo, to ja bym chyba wybral 6122. Zwlaszcza, ze dostalem z
nia 'odwracacz' kartek, czyli modul dwustronnego drukowania (wyglada na
to, ze jest standardowo na wyposazeniu).

--
Raf
raist_at_poczta.fm